maanantai 16. huhtikuuta 2012

KONSERTTEJA - CONCERTS SPRING 2012


Sarah DEVOYON, sello & Salla KARAKORPI, piano
Tapiolan kirkossa
KESKIVIIKKONA 25.4.2012 klo 12:00


************************


Paula ERNESAKS, Leo LAHONEN ja Miika VINTTURI, piano 

Tapiolasalin lämpiössä 
TORSTAINA 12.4.2012 klo 18:00


************************
Leo LAHONEN, piano
Tapiolan kirkossa
14.3.2012 klo 12:00






************************



"ILTASOITTO"
Leppävaaran kirkossa
SUNNUNTAINA 26.2.2012 klo 18:00
LAVALLA:
Paula ERNESAKS, Leo LAHONEN, Ossi TANNER ja Miika VINTTURI, piano
Tuulia HERO ja Tami POHJOLA, viulu
Sarah DEVOYON, sello


OHJELMASSA:
Bach, Beethoven, Brahms, Chopin, Kuuskankare, 
Lintinen, Mendelssohn, Mozart, Rachmaninov


************************


Janne OKSANEN, piano
Tapiolasalin lämpiössä
TORSTAINA 23.2.2012 klo 18:00


PERUUTETTU - SAIRAUSTAPAUKSEN VUOKSI!


************************


Sarah DEVOYON, sello & Janne OKSANEN, piano
Tapiolasalin lämpiössä
PERJANTAINA 24.2.2012 klo 18:00


PERUUTETTU - SAIRAUSTAPAUKSEN VUOKSI!



************************
TAPIOLAN NUORET SINFONIKOT
Kapellimestarina Jan SÖDERBLOM
Solisteina Paula ERNESAKS, piano
ja Rebecca ROOZEMAN, viulu
SUNNUNTAINA 5.2.2012 klo 14:00




************************

"PIANISTIEN LOPPIAISJUHLAA"
Janne OKSANEN - Jesse ROUVINEN - Miika VINTTURI
sekä Paula ERNESAKS
TORSTAINA 5.1. ja MAANANTAINA 9.1.2012



Vapaa pääsy, käsiohjelma 5e

* * * * * * * * * * * * ** * * * * * * * * * * * ** * * * * * * * * *

Levynjulkistamiskonsertti
"ROMANTIIKAN SANKAREITA"
Rebekka Angervon ohjaamat nuoret pianistit konsertoivat
TIISTAINA 17.1.2012






Vapaa pääsy !

Uunituore CD-levy saatavilla !


ja 


"OPET PARIJONOSSA"
Espoon Musiikkiopiston opettajat konsertoivat
KESKIVIIKKONA 11.1.2012





* * * * * * * * * * * * *

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti